Maleisië - Thailand

3 juni 2016

Hoi allemaal!

Ik zal jullie nog voor (waarschijnlijk) de laatste keer even laten weten dat alles is hier hartstikke goed gaat! We zijn een beetje doorgeslagen in de relaxmodus, dus dat is ook te merken in het aantal blogberichten. Maar ja, ik denk dat niemand ons dat kwalijk neemt als jullie zien waar we nu liggen.

Om even te beginnen bij waar we geëindigd waren vorige keer: ik heb de hoogtevrees overwonnen met de loopbrug en het was redelijk te doen als je niet naar beneden kijkt. Om bij de Taman Negara (national park) te komen moesten we eerst met een bootje naar de overkant van de rivier gebracht worden. Voor we überhaupt aan de overkant waren werden we in het dorp al verwelkomt door een slang die voor ons over de weg kronkelde. Daarna namen we elke stap die we zette met extra voorzichtigheid.

In het park mochten we lekker op onszelf op pad, zonder gids, want er waren een soort houten paadjes aangelegd, 30 cm van de grond af, zodat je niet de kans loopt op iets geks te staan. Althans minder! Want er liepen soms mieren zó groot dat ze wel gemuteerd leken! We zijn ons ook wel een paar keer bijna doodgeschrokken als er ineens een varaan of klein hertje onder de planken doorvloog om voor ons te vluchten. En ja dat hertje paste onder de planken want ze hebben daar 'mouse deers' rondlopen die net zo groot zijn als chihuahua's. Heel apart! Tijdens o

1. Lenie:
    3 juni 2016
    Dat ziet er allemaal heel goed uit. En kan me voorstellen dat jullie daar lekker aan het bijkomen zijn. Geniet er nog maar even van XXXXXX.
  2. Miwwie:
    4 juni 2016
    was je tijdens het schrijven in slaap gevallen??? :p